Fotografie blog

Fotografie blog

marți, 12 iunie 2012

Mi-as da demisia ca Elena Udrea dar nu am din ce

Deci, am infrant !
Faraonul e la al IV-lea mandat, el si cu Ontanu comunistu'. Cred ca Vanghelie are vederi de stanga pentru stanga o tine mereu in buzunar, pe portofel.
Am cheltuit o mica avere sa vad pe pielea mea ca poporului din sectorul 5 ii place "pomana" si "continuitatea". 
Cred ca mesajul meu electoral de succes ar fi fost: "mici si bere la tot cartieru".
Dupa 15 ani de politica, nu inteleg cum un mascarici cum e Gracea a luat 10% iar Romanescu-UNPR care a cheltuit peste 150.000 euro in campania electorala a obtinut tot 10%. 
Formula de succes al lui Vanghelie a fost: 3000 de steaguri pe toti stalpii, 300 de panouri electorale, ajutoare sociale la greu pe banii statului si tichete pentru 5.000 de pensionari din Sectorul 5.
Deci, Vanghelie e smecher iar restu' e "fraieri". 
In lista ma autoinclud :-), asta ca sa nu mai ma acuze dusmanii ca am un blat de cumetrie cu Vanghelie.
Mi-as da demisia ca Elena Udrea dar nu am din ce. 
De fapt, PDL ar trebui sa isi dea demisia din Romania si sa stea o tura electorala undeva prin Bahamas sau macar prin Republica Moldova.
Mi-ar prinde bine o vacanta dar bugetul meu e "dezolat".
Multumesc tuturor celor care m-au sustinut.
Sper sa ma refac in timp scurt si sa incerc la toamna cu mai mult elan, pentru ca voi candida Independent pentru Colegiul 23 din Bucuresti.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Sunt si eu curios, daca se poate, sa-mi spuneti cit v-a costat campania.