Fotografie blog

Fotografie blog

joi, 7 iunie 2012

APEL PENTRU DEMOCRATIE LOCALA

Nu sunt traficant de voturi sa le vand mafiotului impostor Romanescu sau papagalului inverzit Atanasoaiei !

Inca din momentul anuntarii candidaturii impotriva caracatitei mafiote din Sectorul 5, al carei creier politic este Daniel Marian Vanghelie, am creat panica in “sistem”. Am fost supus la presiuni si santaj din toate  directiile politice. In afara de Basescu de la Cotroceni m-a sunat aproape toata “lumea buna” din politica damboviteana.

Cei de la USL isi doreau sa ma convinga sa nu spun ce stiu despre magariile din Primarie, iar politicienii de carton din PDL si UNPR, din contra, sa atac structurile murdare din Primaria Sector 5, dar sa o fac in favoarea lor.

USL  neavand ce imi oferi pentru ca locurile erau ocupate din timp pe categorii “sociale”: locuri pe spaga (15.000 euro Consilier Local, 30.000 euro Consilier General), locuri PCR = pile, cunostiinte, relatii sau locuri servite de la K10, au trecut direct la un “santaj sentimental”. Vanghelie chiar a platit oamenii sa ma astepte in fata casei sa imi spuna de la obraz ca nu e frumos ce ii fac lui Nasu si ar fi bine sa ma impac cu el. Asta la pachet cu monitorizarea 24/24 din partea Politiei locale si a firmei de “pindari”, cu tot tacamul de amenintari pentru oamenii din echipa de campanie si ciordeala corturilor si a bannerelor electorale.

PDL  mi-au facut o oferta incredibila: 50.000 de euro in cont pentru campania electorala si un post de secretar de stat la Ministerul Mediului, dar pentru indeplinirea acestor oferte tentate trebuia sa mai astept sa primesc verde de la Madam Udrea. O oferta concreta si cuantificabila ad-hoc era un loc eligibil la alegere la Consiliul Local sector 5 sau Consiliul General al Municipiului Bucuresti. Pentru ei era un trofeu important ca un tinar ex-pesedist sa apara pe listele PDL.

Norocul meu a fost ca a picat Guvernul Boc si am scapat de pedelizarea fortata. Spun fortata pentru ca in doua zile mi-au verificat toate afacerile, firmele, conturile si nu prea mai aveam alternative daca nu vroiam sa imi iau micul dejun zilnic cu Garda Financiara.

Din directia UNPR, Corin Romanescu mi-a facut oferte multe si variate sa trec de partea lui. Mai ales ca era si mai usor de trecut strada, calare pe faimoasa “matura electorala”, locuind la doi pasi de sediul UNPR Sector 5. Mai intai, mi-a propus sa candidez la Consiliul Local pe listele partidului “unitate militara” UNPR. Asta dupa ce Generalul Oprea m-a taiat cu mina lui de pe lista admisilor la Colegiul National de Aparare absolvit de toate loazele unepriste. Probabil aterizarea pe lista UNPR venea la pachet cu un loc la Colegiul National de Aparare si avansarea la functia de soldat sef. E adevarat ca “m-au ajutat” sa ma inscriu in cursa electorala trimitindu-mi tiganii uneperizati cu semnaturi false contra un leu jumate de semnatura. Chiar daca am reusit sa selectez in timp util semnaturile “naspa” tot am pierdut 5 zile din campanie pe holurile tribunalului pentru a imi valida inscrierea un cursa electorala pentru Primaria Sector 5. Apoi,  vazand ca sunt incapatanat si nu am cedat asa usor ca Mirea - fostul director ADP, dupa inceperea  campaniei electorale, UNPR-istii au vrut sa ma sustina ca Independent pentru Consiliul Local, dar sa ma retrag din cursa pentru Primaria Sector 5.

Domnul Romanescu isi dorea sa-mi indemn potentialii alegatori sa-l voteze pe Mister “hai cu noi sa scapam de gunoi”. In ultima vreme, Romanescu a incercat sa-mi ofere chiar si sume de bani sau “oportunitati de afaceri” doar sa ii fac jocul politic murdar. Unde a cheltuit peste 150.000 de euro pe campania electorala, Mister Romanescu isi permitea o aroganta de 25.000 euro ca sa cumpere un contracandidat Independent.

Ei bine, eu nu am decis sa intru in lupta pentru Primaria Sector 5 ca sa fac jocul unui mafiot din Sectorul 2 in detrimentul altui mafiot din Sectorul 5. Ca o gluma amara, mai bine sa ne pastram noi mafia noastra locala nealterata de venetici veniti de pe malul celalalt al Dambovitei. Despre domnul Romanescu am aflat, asa cum stie toata presa, ca face parte din “banda de afaceristi verosi “strans uniti“ in jurul primarului  comunist al Sectorului 2, Generalul de carton presat Neculai Ontanu- http://www.evz.ro/detalii/stiri/spalatoria-de-bani-a-unui-bugetar-milionar-874735.html

Prin rudele sale si prin interpusi, domnul Romanescu a luat “parandaraturi” consistente de la  modernizarea  scolilor si reabilitarile din Sectorul 2, practic a facut bani pe seama copiilor care vor sa invete carte in conditii moderne.

Sincer, e trist ca dupa ce ai luat banii de la gura copiilor din Sectorul 2 sa ramai in memoria opiniei publice din Sectorul 5 drept: “nu il votam pe  gunoiul ala umflat calare pe matura”.

La bursa voturilor din Ferentari pretul pus pe capul meu ar fi de un million de euro ,socotit la 450 lei (cam 100 Euro) de vot si as pretui ceva la un potential de minim 10%. Un scor electoral  de 10% muncit cinstit si independent nu pe persoana fizica sau in stil “gang bang”.

Nu sunt traficant de voturi, sa ma vand pentru ceva unor candidati cu apucaturi de interlopi. Sau sa trafichez sperantelor oamenilor pentru o viata mai buna si un Sector 5 care sa faca parte cu adevarat din Capitala Romaniei.

Cred in democratia locala, lupt pentru sansa Independentei pana la capat si prefer sa raman “sarac” si cinstit.

Dragi oameni din sectorul 5, va rog sa veniti la vot si sa votati asa cum va dicteaza constiinta !

Catalin Stochita,

Candidat Independent pentru Primaria Sectorului 5
si Candidat Independent pentru Consiliul Local al Sectorului 5

Niciun comentariu: