Fotografie blog

Fotografie blog

sâmbătă, 2 aprilie 2016

Modernizez "Piata de Flori Cosbuc" la fel ca in Olanda - patria florilor

Sambata 2 Aprilie 2016 am fost in "Piaţa de flori George Cosbuc" si am discutat cu micii comercianţi din domeniu despre proiectul meu electoral “Decalogul lui Stochita” in care am prevazut la punctul nr. 6 “Modernizarea pietelor din Sectorul 5 si infiintarea unei piete agroalimentare pentru cetatenii din cartierele 13 Septembrie si  Panduri” - http://www.catalinstochita.blogspot.ro/2016/01/independent-pentru-primaria-sector-5.html
Daca voi castiga alegerile locale vreau sa reconstruiesc din temelii "Piaţa de flori Coşbuc", în conformitate cu standardele europene avand in minte modelul olandez la nivelul infrastructurii, dar intr-o nota traditioanala ţinând cont şi de ambianţă boemă si istorica a zonei.
In ultimii 15 ani, aproape in fiecare an Consiliul Local Sector 5 si conducerea Primariei Sector 5   au discutat despre modernizarea "Pietei de flori Cosbuc" dar din pacate faimoasa "Piata de flori" arata ca dupa bombardamentul din Kosovo.

Cred ca administratia locala da dovada de o lipsa de respect pentru micii intreprinzatori care platesc taxe si impozite la bugetul local. Atat comerciatii cat si cetatenii din Sectorul 5 merita o "Piata de flori" modernizata la standardele internationale din tara florilor -Olanda. In ultimul an de zile Primaria Sector 5 a incercat modernizarea pietei dar idéea cu amplasarea unor chioscuri de termopan in "Piata de Flori" denota o gandire comunista, fiind din punct de vedere estetic un kitsch ingrozitor. 

Intenţionez, împreună cu echipa mea de consultanti economici si arhitecti, să recreez ambianţa specifica unui loc traditional dar cu toate facilitatile tehnologice de ultima ora, unde vizitatorii sunt întâmpinaţi din foişoare din lemn personalizate prin aranjamentele florale unice specifice fiecărui comerciant si de un stil arhitectonic specific perioadei interbelice. Ii cunosc de ani de zile, am discutat cu majoritatea vânzătorilor din "Piata de Flori Cosbuc", stiu conditiile neprielnice in care isi desfasoara activitatea si vreau sa fac construiesc un proiect durabil care sa fie cartea de vizita a Sectorului 5.

In perioada in care am lucrat pentru Sorin Oprescu la  Primaria Municipiului Bucuresti - Departamentul de turism am incercat sa introduc si obiective din Sectorul 5 in circuitul turistic dar dincolo de incarcatura istorica ne-am fi facut de ras aratand turistilor straini o "Piata de flori " jalnica cu un aspect comunist. Zona "Pietei de Flori Cosbuc" nu este exploatata suficient din punct de vedere turistic, fiind o zona incarcata de istorie si traditii interbelice cu locuri atractive: Vama Veche a Bucurestiului, fostul cartier Uranus demolata de Ceausescu si Palatul Bragadiru - o bijuterie arhitectonica.








Niciun comentariu: