Fotografie blog

Fotografie blog

duminică, 8 aprilie 2012

CATALIN STOCHITA CANDIDAT INDEPENDENT PENTRU PRIMARIA SECTOR 5

Dragi Oameni din Sectorul  5,

Numele meu este Catalin Stochita si va comunic ca sunt decis sa lupt pentru Primaria Sectorului 5 Bucuresti,  pentru a schimba in bine fata Sectorului 5 si oamenii din Sectorul 5 sa duca o viata mai buna.

Dupa 12 ani de administratie “vangheliota” cred ca ne-am saturat de mizeria dintre blocuri, de gropile din strazi, de cainii vagabonzi si de mafia din pietele agro-alimentare. Suntem in secolul internetului dar in Sectorul 5 inca mai avem strazi neasfaltate si fara canalizare, demne de mahalaua interbelica.

Oamenii din Sectorul 5 s-au acrit de teoria comunista ca suntem cel mai sarac sector din Capitala si ca nu avem bani pentru investitii in infrastructura, in timp ce Bugetul local este “sifonat” de clientela politica a Primarului Vanghelie. Ca sa nu mai amintim ca Primarul Sectorului 5 cheltuie banii pe revelioane faraonice si se distreaza prin Alpii Francezi si pe la Washington sau joaca bambilici cu Elena Udrea – “fecioara” PDL pe banii poporului.

Societatea comerciala “Economat Sector 5” este o gaura neagra a Consiliului Local, magazinul din Piata Cosbuc este inchis de ani de zile iar preturile produselor din reteaua Economat nu sunt deloc “sociale”, chiar sunt mai mari decat cele de la Real si Carrefour. Sunt sigur ca membrii Consiliului Local din Sectorul 5 inca nu au aflat ca sunt actionari ai SC “Economat Sector 5” SRL si ca vor raspunde in fata legii pentru falimentarea Economatului, mai ales ca admistratorul Economatul-ui este o firma off-shore din Insulele Virgine, detinuta de un Popescu, “tovaras” cu Vanghelie.

Administratia Domeniului Public Sector 5 este o alta societate aflata in pragul desfiintarii. Directorii care s-au perindat la conducerea ADP Sector 5 au dat tunuri dupa tunuri si acum societatea a ramas fara utilaje si fara angajati pentru ca firmele care executat diverse lucrari nu au primit banii si au blocat conturile si activitatea ADP Sector 5.

Diferentele dintre mine si Vanghelie sunt foarte mari si tin in primul rand de educatie si de caracter. Vanghelie a dat bacu’ la 35 de ani iar eu am studiat Stiinte Politice si m-am specializat in Relatii Internationale si Management Politic.

Chiar daca am doar 38 de ani, am facut politica timp de 15 ani si am o experienta de 10 ani in administratia publica locala. Am fost in perioada 2000-2008 Consilier Local iar intre 2008 si 2010 am lucrat in cadrul Primariei Municipiului Bucuresti. In anul 2004 am candidat din partea PSD pentru functia de Primar al Sectorului 5 dar conjuctura politica nu a fost favorabila castigarii alegerilor. Am fost membru PSD pina in anul 2008 cand mi-am dat demisia pentru a il sustine pe Sorin Oprescu in Campania electorala pentru functia de Primar General. Impreuna cu o mana de oameni am lucrat pentru Sorin Oprescu in timp ce Vanghelie si “generalii” sai ne santajau si cautau sa il aresteze pe Sorin Oprescu si ii puneau bete in roate.

Avem viziuni diferite de a face politica, eu in interesul cetateanului din Sectorul 5 iar el in interesul “cetateanului” Vanghelie. Eu nu sfidez cetatenii din Sectorul 5 dintr-un Mercedes de 100.000 Euro care nu apare in declaratia de avere. Eu nu umblu cu sacosele de bani pe la Kisseleff, sa cumpar loc de deputat iubitei Oana Mizil si de ceva maruntis cateva locuri de Consilier General pentru sponsorii politici.

Si mai ales eu respect promisiunile in fata cetatenilor si nu umblu cu cioara vopsita in campania electorala, cu sacosele pline de bani si de telefoane mobile pe post de spaga pentru fraudarea alegerilor.

Vanghelie a avut timp 12 ani sa demonstreze ca este un bun Primar si cred ca a sosit timpul ca un tanar gospodar cu experienta administrativa si putere de munca sa demonstreze ca oamenii din Sectorul 5 merita o viata mai buna !

Daca si voi credeti ca timpul lui Vanghelie a expirat, va rog sa veniti alaturi de mine !

Catalin Stochita



Pentru depunerea candidaturii la Primaria Sectorului 5 am nevoie de sustinerea voastra ! 


Va rog sa descarcati formularul de sustinere, iar dupa completare lasati-mi un mesaj pe blog, facebook sau twitter.

Niciun comentariu: