Hai ca si liberalii mint de ingheata apele.
2.700 lei pentru 100.000 fly-ere ? Doar atat ?
Corturile sunt din patrimoniul PNL? De cand ? De la 1848?
Fiecare cort are 4 fete printate color. Cate corturi sunt x 100-150 euro bucata print-urile ?
100.000 de semnaturi? De cateva ori am trecut prin Centru civic si Eroilor si corturile erau inchise...
O prima concluzie a campaniei
Elena Udrea isi face publicitate pe banii PNL-ului.
Inainte de inceperea campaniei, chiar daca Udrea era Presedinte PDL Bucuresti, nu era perceputa ca un partener/adversar politic in Bucuresti si prea putini bucuresteni ausizera de Elena Udrea.
Udrea a incercat "sa traga" in Oprescu dar PG a ignorat-o o perioada.
Dupa aceea mos Chiliman, in disperarea de a se vedea Primar General, a inceput sa "o injure" pe Elena Udrea si sa se puna in situatii penibile pentru un liberal de moda veche.
Romanii, in general, tin cu persoana mai "slaba", aflata in dificulate.
Dar probabil "marii consilieri politici" care presteaza pentru Chiliman si PNL nu au studiat destul cartile de marketing politic, politologie, antropologie si psihologia maselor. Ori le-au rasfoit doar cat sa faca cornete pentru seminte la meci....
Iar in cazul de fata cand "trei crai de la rasarit" - Chiliman, Piedone si mai nou Oprescu, injura o Doamna, bucuresteni ii vor tine partea intotdeaunea Elenei Udrea.
Asa ca dupa campania asta, Udrea si-a ridicat cota politica si toata lumea din Bucuresti a auzit de Udrea si de potentiala ei candidatura la Primaria Generala.
Bravo PNL ! Buna miscare politica !
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu