Fotografie blog

Fotografie blog

luni, 28 martie 2011

Wikileaks direct de la Obama: Balada premierului Cel Mic

Surse noi de la wikilieaks, demne de incredere, ne-au trasmis ca Obama si poporul American asteapta cu incredere Congresul PDL. Obama si-a exprimat speranta ca intr-un final, daca lucrarile Congresului PDL se vor abate de la calea democratiei, poporul roman va merge pe drumul drept al libertatii la alegerile parlamentare din anul 2012.

Acest mesaj a fost transmis ca urmare a faptului ca Obama a gasit in folderul trash de la e-mail o cablograma care nu a putut fi descifrata de catre inteligentii agenti americani:


Balada premierului Cel Mic


Pe o stâncă neagră,
Intr-un vechi sătuc,
Chiar într-o căsuţă,
Lângă un pătuc,
Plânge şi suspină o bătrână mică,
Care are fiul cât un boculică.

Căci la guvernare fiul ei iubit
A plecat aseară şi n-a mai venit.
Dar mobilul sună noaptea jumătate.
Nu-i semnal, şi totuşi: – Oare cine-i, frate?
– Eu sunt, bună maică, fiul tău dorit,
N-a mai mers Taromu’ şi n-am mai venit..

Sun din Capitală, voi fi premier.
M-a numit chiar Zeus, sunt timonier.
Căpi­tan e dânsu’, e ca la armată.
Mica mea oştire fuge sfărâma­tă.
Vine criza, foamea, oamenii mă-njur.
L-am servit pe dânsu’, m-a mâncat în cur.

- Ce spui tu, străine? Emil e departe,
Cică de Băsescu nu se mai desparte.
Am crezut că-i glumă, dar era să mor.
L-am văzut aseară la televizor.
Emil e cuminte, nu e derbedeu.
De eşti tu acela, nu-ţi sunt mamă eu!

Lasă-mă cu Zeus, fincă omul chel
Se joacă cu tine cum do­reşte el.
Te-a numit pe tine după Stolojan.
Crezi că e pe bune? Te-a luat de fazan.

Am vorbit cu tac-tu, ascultă-l pe moş:
După tine vine Leana lu’ Cocoş.

Du-te la Bă­sescu, fă-i un ultim sluj,
Apoi ia Taromu’, să te-ntorci la Cluj!

Niciun comentariu: