Fotografie blog

Fotografie blog

joi, 30 septembrie 2010

Cronica unui film bun: "Tantalaul si Gogomanul"

Domnule Victor Ponta,

Vad ca va tineti de poante pe blog- www.blogponta.wordpress.com- in loc sa daramati Guvernul Boc si sa "salvati Romania".

Eu cred ca un Guvern al Tinerilor (similar FIDESZ) ar salva tara dar reactia dvs. de respingere brutala a acestei ideii demonstreaza ca "Presedintele Ponta" este o "papusa de paie" manevrata abil de "sacalii batrani" din PSD care mai vor o tura la guvernare ca sa isi burduseasca conturile.

Guvernul Tinerilor s-ar forma din membrii de la toate partidele din Opozitie, din tehnocrati si personalitati publice avand ca obiectiv salvarea Romaniei din criza politica si financiara.

De ce nu ar fi impreuna in Guvernul Tinerilor: Victor Ponta,Titus Corlatean, Nicolae Banicioiu, Daniel Constantin, Bogdan Diaconu, Alina Gorghiu, Cristina Pocora, Diana Tusa,Cristian Parvulescu, Andreea Cretulescu, Mircea Badea, Mihai Gadea, Victor Ciutacu si Radu Tudor ?

Daca dvs. credeti ca sunt "tantalau" pentru ca am publicat o analiza politica pe blogul personal (unde scriu ce vreau eu fara sa imi "dicteze" partidul) atunci va recomand cu deosebita caldura filmul "Tantalaul si Gogomanul" (Dumb and Dumber).

Avand in vedere ca sustineti ca ma cunoasteti foarte bine, cand de fapt nu cred ca am discutat de 10 ori in ultimii 10 ani, imi permit sa afirm ca textul care apare pe acest blog - www.blogponta.wordpress.com nu este scris de Victor Ponta.

Argumentul este ca juristul/procurorul Ponta ar recunoaste ca utilizarea termenului de "tantalau" este in fapt o calomnie.

Va urez multa sanatate si putere de munca si sa apucati anul 2012 in "rolul" de Presedinte al PSD !

P.S.

Am vazut joi imaginile transmise la tv referitor la activitatea Departamentelor PSD si "am apreciat" faptul ca Departamentul de comunicare al PSD s-a straduit sa dea o replica la "o stire care nu exista".

Daca oamenii din conducerea PSD cred ca vor castiga alegerile cu renovarea "tristilor" Mitrea, Agaton, Blanculescu - www.sorinamatei.blogspot.com/2010/08/situatia-aceasta-nu-exista.html-, atunci incep sa cred ca nu va pricepeti deloc la politica si sunteti doar "inventia" lui Adrian Nastase.

Mi-a placut ca echipa de analiza politica a PSD v-a informat "promt" ca articolul de pe blogul meu a aparut joi la ora 15.00 cand de fapt se observa cu privirea libera data si ora aparitiei.

In rest, referitor la caracterizarea pe care o faceti la adresa mea, una demna de un "procuror ceausist", v-as da in judecata dar sunt doar un simplu cetatean cu drept de vot, "baiat sarac","fara viitor luminos" si mai ales fara sponsori trandafirii potenti.

http://www.subtitrari-filme.ro/subtitrare-dumb-dumber-tantalaul-si-gogomanul/

http://scri.ro/tontalau-sau-tantalau-60.html

Niciun comentariu: