Fotografie blog

Fotografie blog

marți, 10 noiembrie 2009

Romania, cum te va salva Negoita-" Nababul de la 3"?

Traian Basescu s-a trezit cu fata la cearceaf si probabil singur. Pentru ca blonda de la Golden Slitz era ocupata cu clonarea in direct la Turcescu.
In pierdere de viteza in campania electorala strategii nervosi cotrocenisti i-au susurat ca trebuie sa recucereasca Bucurestiul in fata lui Oprescu si sa blocheze miscarea buna a liberalilor cu Johannis-Premier.

Pentru ca nu mai are un alt boc, Base a gasit un nou papagal de serviciu, un fericit ca fulgerele lui Zeus l-au crutat.

Liviu Negoita este poreclit "Neacoita" de colegii de la PDL sector 3 si in egala masura de colegii de la PSD Sector 3, "Masturbatorul" de colegii din presa mondena pentru aventura cu Laura Andresan si "Nababul" de amicii de "capa si spaga" pe care i-a cadorisit constant cu banii amaratilor din Sectorul 3 al Capitalei.
De data asta, Basescu a dat-o in bara rau dar ce mai conteaza un fraier in minus.
Negoita inseamna Rosal, Manele TV, AA Marketing and Management si King Enterprise, sponsorii PDL Bucuresti si abonatii la bugetul Primariei Sector 3 Bucuresti.
Negoita inseamna mafia imobiliara si mafia retrocedarilor coordonata de marii avocati si ilustrii deputati liberal-democrati.
La licitaţiile organizate de Primarul Sectorului 3 o singură firmă castiga tot: SRL-ul de apartament AA Marketing and Management. Firma a câştigat licitaţiile organizate pentru livrarea de echipamente pentru terenurile de sport şi de joacă, pentru dotarea sectorului cu elemente decorative şi lăzi stocabile şi pentru achiziţionarea şi plantarea de material dendrologic şi licitaţiile organizate de două licee pentru a amenaja terenuri de joacă în curtea unei şcoli generale şi a unei grădiniţe.

Pentru a evidentia "personalitatea marcanta" a salvatorului Romaniei va recomand interviul realizat de Monica Andrei Capatos in Jurnalul National.

http://www.jurnalul.ro/stire-interviu/liviu-negoita-privatizeaza-serviciile-pe-banda-rulanta-95316.html


Liviu Negoiţă privatizează serviciile pe bandă rulantă
A făcut multe investiţii in sector, organizănd licitaţii controversate, a externalizat multe servicii pe
care alte primării le prestează cu angajaţii lor, se incăpăţănează să refuze oferta PD de a candida la Primăria Capitalei. Liviu Negoiţă, edilul Sectorului 3.

de Monica Andrei Capatos
19/06/2007





A făcut multe investiţii in sector, organizănd licitaţii controversate, a externalizat multe servicii pe
care alte primării le prestează cu angajaţii lor, se incăpăţănează să refuze oferta PD de a candida la Primăria Capitalei. Liviu Negoiţă, edilul Sectorului 3.



†Jurnalul Naţional: Sunteţi de trei ani la şefia Primăriei Sectorului 3, trăiţi bine?


Liviu Negoiţă: Eu zic că ar trebui să-i intrebăm pe cetăţenii Sectorului 3. Suntem intr-un program normal, dacă ar fi să mă refer la cele 40 de procente pe care le-am alocat in fiecare an pentru investiţii.



†Pentru că aţi vorbit de buget, Sectorul 3 arată la suprafaţă binişor, căţi bani aţi cheltuit pentru refacerea parcurilor şi a zonelor verzi?


In 2005 am organizat o licitaţie la primărie, am impărţit sectorul in trei zone mari pe spaţiile verzi. Pentru o suprafaţă totală de aproximativ 200 de hectare suma alocată s-a cifrat in jur de 200 de miliarde pe an.



†Şi pentru locuri de joacă?


In jur de 35 de milioane de RON.



†Au apărut tot felul de speculaţii pe tema reamenajării locurilor de joacă şi a parcurilor, mai ales felul in care au fost căştigate licitaţiile. Mă refer la două firme, A A Marketing@Management Grup SRL şi SC King Industrial Entreprises SRL, care ar fi pus monopol pe lucrări?


Mai multe firme au căştigat licitaţiile pentru spaţiile verzi şi locurile de joacă.



†Dar cele mai multe lucrări au fost date celor două firme patronate de Floriana Boştină şi Liliana Călin, persoane apropiate PD, le cunoaşteţi pe cele două doamne?


Le cunosc, pentru că de cănd derulează contractele cu Primăria Sectorului 3 mă interesează lucrările pe care le fac.



†Cum se face că au căştigat tocmai aceste firme care n-au experienţă? A A Marketing@Management a fost infiinţată in 2006.


Mi-am propus să aduc in Sectorul 3 cele mai bune locuri de joacă, am luat legătura cu firma Kompan, care este cea mai bună din Europa, şi reprezentanţii firmei respective sunt cei despre care vorbiţi dvs.



†Locurile de joacă sunt aduse din Danemarca?


Da, sunt cele mai bune din Europa.



†Am primit multe reclamaţii la redacţie cu privire la locurile de parcare atăt de mediatizate de dvs., in marea lor majoritate ocupate ilegal. Reclamaţiile au ajuns la dvs., dar le-aţi ignorat.


Eu n-am primit astfel de sesizări. Am amenajat anul trecut 36.000 şi am avut solicitări de 20.000 de locuri de parcare. Au fost rare situaţiile cănd cineva şi-a plătit un loc de parcare şi a găsit o altă persoană care
i-a ocupat acel loc, drept pentru care le-am spus să sune la 9854, la Poliţia Comunitară. In momentul in care-ţi inchiriezi un loc de parcare de reşedinţă nu poţi să-l ţii blocat 24 din 24 de ore. Pănă la ora 18:00 rămăne liber, pentru că sunt oameni in tranzit, care au treabă in sector.



Parcări pe ore
†Şi, dacă vin acasă la 15:00 sau nu pleacă din casă o zi, ce fac?


Dacă vin acasă la 15:00 anunţă Poliţia Comunitară, care vine şi-l roagă pe cel care a parcat să mute maşina.



†Maşinile parcate ilegal, un subiect controversat, aţi demarat acest proiect in Sectorul 3 incluzănd chiar şi marile bulevarde aflate in administrarea Primăriei Capitalei, fără a avea acordul primarului general.


Eu administrez domeniul public, bulevardele sunt la Capitală atunci cănd vorbim despre investiţii. Dacă are cineva o problemă şi reclamă că i s-a ridicat maşina parcată neregulamentar de pe un mare bulevard să ne dea in judecată şi apoi vom discuta.



†Dar Primăria Capitalei avea un proiect pe tot Bucureştiul, nu era mai normal să aşteptaţi o decizie la nivel de capitală?


Intrebaţi-i pe ei, ştiu că au avut in intenţie să reglementeze această activitate la nivelul Capitalei.



†Iar dvs. v-aţi grăbit, aţi dat drumul la acest serviciu privat fără a comunica in primă fază cu municipalitatea.


Eu am fost ales primar la Sectorul 3.



†Dar trebuie să ţineţi cont şi de ce se decide la Capitală.


Păi, dacă, să spunem, in celelalte sectoare n-au fost amenajate atătea parcări căte am făcut eu, ce să fac, să stau intr-un haos pentru că unii cetăţeni parchează oriunde, sub semafor, in intersecţii, in staţiile RATB? Mi-am făcut treaba ca administrator. Dacă nu ofeream o alternativă, o parcare care să fie goală, mai ziceam că m-am grăbit.



†Căte maşini aţi ridicat?


Există o societate care a căştigat licitaţia, au fost ridicate in jur de 700 de maşini.



†Şi Primăria Sectorului 3 căştigă ceva?


Noi am concesionat acest serviciu, iar societatea prestează, şi-a făcut investiţiile şi percepe 200 RON pentru parcare ilegală, 200 RON pentru transport şi 150 pentru depozitare pe o perioadă de 24 de ore.



†La licitaţie a mai participat cineva in afară de SC Rosal?


Nu ştiu, nu cunosc. A fost o licitaţie publică.



†SC Rosal, firma domnului Prigoană, se ocupă şi de salubrizare, şi de montat garduri, şi de ridicarea maşinilor parcate ilegal. Chiar e bună la toate?


Eu sunt mulţumit de activitatea pe care o desfăşoară.



†Mă surprinde doar faptul că la toate licitaţiile la care au participat au şi căştigat.


Dacă participi şi eşti bun, căştigi. Nu poţi să spui, pentru că voi faceţi salubritatea, nu puteţi participa la licitaţia pentru ridicarea maşinilor abandonate.



†A, o altă afacere, cine a căştigat licitaţia?


Tot Rosal.



†Iată, tocmai ce spuneam, a mai participat şi altcineva la licitaţie?


Parcă incă o firmă.



†Nici de data asta Primăria nu căştigă nimic?


Este un serviciu privat. Bunul poate fi văndut ca orice bun, iar proprietarul care şi-a abandonat maşina primeşte, conform unei hotărări de gurvern, o amendă de 20 de milioane de lei.



Pauză la audienţă
†Serviciile acestea de ridicare a maşinilor parcate ilegal şi a celor abandonate, nu puteau fi prestate de angajaţii Primăriei Sectorului 3?


Nu, pentru că nu avem oameni suficienţi.



†Dar alte primării cum reuşesc să se descurce?


Nu ştiu care cum se organizează, dar eu cred că este o soluţie bună să externalizezi aceste servicii. Nu sunt oameni suficienţi.



†Soţia dvs. mai este asociata domnului Prigoană in firma "Manele Media"?


Era inainte ca soţia mea să se căsătorească cu mine. Acea societate n-a funcţionat niciodată.



†De ce nu mai primiţi oamenii in audienţă, v-aţi plictisit?


Dau audienţe miercurea.



†Nu-i adevărat, cei care se inscriu in audienţă la dvs. sunt pasaţi la viceprimar, deci nu daţi audienţă.


Oricăt i-am cere primarului să le facă el pe toate, asta ar insemna ca toţi ceilalţi funcţionari să stea să se uite pe pereţi şi primarul să rezolve tot. Este o activitate pe care i-am delegat-o viceprimarului.



†Deci nu daţi audienţe?


Incerc să fac şi alte lucruri care ţin de viaţa cetăţenilor.



†Ca de exemplu...


Ca să fac un raport eu stau in birou incepănd de dimineaţă de la
8-10, in rest sunt tot timpul in sector.



†Sunteţi priceput, aşa, la toate?


Nu, iau cu mine şi funcţionari din primărie şi pe arhitectul-şef.



†Aţi ajuns şi in zonele periferice?


Am făcut o promisiune că pănă la sfărşitul mandatului nu vom mai avea străzi fără apă, fără canalizare şi de pămănt. Mai suntem anul acesta pe un rest de 10% şi ne vom situa acolo.



†Ce alte servicii mai vreţi să concesionaţi?


Ne interesează, aşa cum s-a intămplat şi la Capitală, să concesionăm serviciul de intreţinere a străzilor reabilitate, pentru că, după ce trece perioada de garanţie, tot Primăria trebuie să repare strada stricată.



†A contat in aceşti trei ani faptul că sunteţi finul primarului general?


De ce?



†Mulţi cred că sunteţi avantajat, proiectele vă trec mai uşor prin Consiliul General, Capitala reacţionează imediat cănd este vorba despre o lucrare in Sectorul 3.


Sunt bărfe. Â



†Veţi candida la Primăria Capitalei?


V-am mai spus şi acum un an că nu.

Niciun comentariu: